نماشویی یا نقاشی نمای ساختمان
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
نماشویی یا نقاشی نمای ساختمان
دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت 11:45 | بازدید : 48 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

از جمله خدماتی که برای زیبا سازی شهر و ساختمان استفاده می شود نماشویی ساختمان و همچنین رنگ آمیزی یا همان نقاشی نما است. با استفاده از این دو کار می توان ظاهر ساختمان را در وضعیت خوبی قرار داد. اما گاهی در برخی موارد افراد بین انتخاب یکی از این دو گزینه دچار تردید می شوند و نمی توانند انتخاب برایشان سخت می شود. ما در این مقاله قصد داریم که شما را  در انتخاب یکی از این دو گزینه برای بهبود وضعیت نمای ساختمان تان یاری کنیم.

نماشویی ساختمان و بهبود وضعیت نما

نمای هر ساختمان پس از گذشت مدت زمانی دچار آلودگی و کثیفی می شود، این وضعیت در شهر های بزرگ یا صنعتی شدت پیدا می کند. بنابراین ساختمان چهره زشتی به خود می گیرد که اصلا خوشایند نیست. نماشویی و شستشوی نمای ساختمان عملیاتی است که در طی آن با استفاده از متریال و روش های مخصوص، نما را تمیز می کنند. روش های گوناگونی برای انجام این کار وجود دارد که با توجه به جنس نما و نوع دسترسی یکی از انواع آن برای اجرای نماشویی انتخاب می شود. اگر به صورت متناوب نمای ساختمان تمیز شود، علاوه بر اینکه از آسیب های احتمالی که آلودگی به نمای ساختمان می زند جلوگیری می شود، بلکه ظاهر نما همواره تمیز و زیبا باقی می ماند. نماشویی فرآیندی است که با آن می توان طول عمر مفید نمای ساختمان را افزایش داد.

نقاشی نمای ساختمان و بهبود وضعیت نما

برخی از انواع نما وجود دارند که می توان با رنگ آمیزی بر روی آن ها، تغییراتی در ظاهر ساختمان به وجود آورد. رنگ آمیزی نما برای ساختمان هایی که ظاهر بسیار کثیفی دارند و در حقیقت نماشویی برای آن ها کارساز نیست، مفید است. اما باید به این نکته توجه کرد که قطعا رنگ آمیزی نما هزینه های بیشتری از نماشویی ساختمان به دنبال دارد. پس بهتر است تا جایی که امکان آن وجود دارد، از نماشویی استفاده کنیم و در شرایطی که شستشوی نما کارساز نبود از رنگ آمیزی استفاده کرد. البته تغییراتی که بر  روی نما با نقاشی حاصل می شود، خیلی بیشتر از تغییراتی است که از طریق نماشویی ساختمان حاصل می شود.

مجموعه کارویس و خدمات ساختمانی

مجموعه کارویس ارائه دهنده انواع خدمات ساختمانی از جمله نماشویی و نقاشی نمای ساختمان است که از صفر تا صد کار را به همراه اعضای حرفه ای خود انجام می دهد. تیم مشاوره کارویس شما را در انتخاب درست بین نماشویی ساختمان یا رنگ آمیزی آن راهنمایی می کند تا از انتخاب خود رضایت کامل داشته باشید. پس بهتر است قبل از انتخاب، از کارشناسان کارویس مشورت بگیرید.



برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 4
:: بازدید سال : 15
:: بازدید کلی : 1932